V sezóně 2011 přibyl do týmu Zdeněk Houšť a Jan Bartoněk, oba jezdci přírodních okruhů. Houšť navíc rozšířil týmový strojový park o opravdovou lahůdku: sidecar BMW R 1000 RS, na němž mu dělal spolujezdce Pavel Roháč, který na přírodních okruzích střídal svezeni v sidecaru se svojí sólo motorkou Honda 125 GP. Další z „divočáků“ milujících jízdu lesem a mezi domy – Jindra Klička, je tentokrát doplnil na espéčkové Aprilce 125, kterou vyměnil za Hondu.

V mistrovství mibikerů došlo ke zrušení dvou závodů a tak není divu, že při účasti pouze na jednom podniku (z důvodu termínové kolize) způsobilo bodové manko týmu R&F následující pořadí v kategorii Czech Senior Open: Pavel Roháč čtvrté místo, Jakub Krysl páté, Tomáš Daněk deváté, Jintich Klička jedenácté a Stanislav Fait patnácté místo.

Zcela jinak se vyvinula situace v Brněnské lize, která částečně suplovala okleštěný přebor republiky. Celkovým VÍTĚZEM v kategorii Czech Senior se stal Stanislav Fait, před Tomášem Daňkem. Jakub Krysl skončil sedmý. Pavel Roháč, ani Jindřich Klička se ligy nezúčastnili. Z finančních důvodů absentoval v této sezóně i talentovaný Dáda Kruliš.

V přeboru české republiky Mini GP 80 se jezdci týmu R&F opět předvedli v nejlepším světle. Stanislav Fait obsadil druhé místo, Michal Prášek byl třetí a Tomáš Daněk pátý.

Před Michalem Práškem stála na počátku sezóny velká výzva: šestistovka Yamaha YZF R6. Přechod na silnější čtyřtaktní stroj, bez předchozího testování, vyvolával spoustu otazníků. Na všechny odpověděl Míša hned v prvním závodě na Hungaroringu, kde si vyjel bednu za druhé místo! Hned v následujícím závodě v Brně na „Masecu“ stál opět na stupních, tentokrát za třetí místo, když se probíjel až z hloubi pole. Vrchol sezóny přišel na Slovakiaringu. První vítězství s „šestkou“ a vedení v mistrovství republiky.

Na titul aspirovalo hned několik jezdců. V posledním podniku v Poznani měl Michal kolizi a ztratil kontakt s vedoucí skupinkou. Přes velkou snahu se mu nepodařilo jezdce před sebou předjet, což v součtu znamenalo celkové druhé místo v mistrovství republiky a páté v Alpe Adria Cupu. Obrovský úspěch, ve který před sezónou nikdo nedoufal. Michalovi čtyřtakt vyloženě sedl a přesto, že na něm jel poprvé, předvedl vynikající „střelbu“.