Rok 2004 byl opět plně v režii těchto tří jezdců, když v jeho průběhu pravidelně obsazovali první tři pozice. A tak v závěru sezóny ”Roháči” stanuli opět na nejvyšších postech. Titul MISTRA ČR získal Jiří BRADA, druhou příčku obsadil Pavel ROHÁČ a třetí Patricie KNABOVÁ.

Poněvadž Pavel Roháč patří k služebně nejstarším minibikerům a dobře zná problematiku silničního motocyklového sportu, rozhodl se, že za podpory MASARYKOVA OKRUHU, fy BLATA a fy PSI HUBIK, bude pořádat nábor jezdců pro tento sport, který je odrazovým můstkem do ”velké silnice”.

Podobně jako Valentino Rossi, začal svou závodnickou kariéru i Jan PRUDÍK na minibicích, a to už ve svých sedmi letech. Sbíral jeden titul mistra ČR za druhým a podařilo se mu získat i titul MISTRA EVROPY v sezóně 2000. V roce 2003 konečně osedlal stopětadvacítku v AB MOTO RACING TEAMU, kde si vedl velice dobře, čehož dokladem je 5. místo MČR SZM kat. GP 125 ccm, 4. místo MČR SZM JUNIOR kat. 125 ccm a 6. místo na ALPEADRIA CUPU GP 125 ccm.

V sezóně 2004 přijal nabídku šéfa stáje Pavla Roháče ke spolupráci, a přestoupil do R&F MOTO RACING TEAMU, kde se pilně trénovalo, testovalo, a vše s předstihem připravovalo na sezónu 2005, ve které jsme mohli vidět Jana Prudíka za řídítky plnokrevného supersportu. Toto rozhodnutí ovlivnil světový trend přechodu z dvoutaktních motocyklů na čtyřtakty. Že mu přestup na čtyřtaktní techniku svědčil, dokázal vítězstvím na PANONIARINGU, druhým místem v BRNĚ a pátým na HUNGARORINGU.

Roháč&Fejta MOTO RACING TEAM se samozřejmě poohlížel po dalších talentech pro ”velkou silnici”, mezi něž patřil minibikový odchovanec Michal PRÁŠEK, který si v roce 2004 vyzkoušel několik závodů na stopětadvacítkách, nebo Jiří MAYER, jezdec stopětadvacítek, kterému přestup do dvěstěpadesátek vyloženě prospěl.